dinsdag 20 november 2012

Kanten jurkje

Dit keer een opdracht die ik met heel veel plezier gedaan heb. Normaal naai ik niet zo snel voor volwassenen, maar wou dit keer de uitdaging graag aangaan. De vraag kwam van de moeder van mijn dochters vriendin of ik een jurkje voor een feest kon maken. We zijn in september samen naar het stoffenspektakel in Zwolle gegaan, zodat ze zelf de stof kon uitkiezen. Ze had van te voren al aangegeven hoe het jurkje er uit moest komen te zien en het liefst van kant. De basis van het patroon komt uit een Knip. Inmiddels is het feest geweest en mag ik de foto's laten zien.




8 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk gedaan zeg. Voor haar ook leuk om een uniek handgemaakt jurkje te kunnen dragen..

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!Kun je zeker vaker doen, kleding naaien voor volwassenen in opdracht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi passend jurkje, welk patroon uit de knip heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het originele patroon is een rimpeljurkje uit de knipmode van maart 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, maar ik weet echt niet welk jurkje je dan bedoeld. Zou je dit iets duidelijker kunnen aangeven?

      Verwijderen
    2. Gevonden! Ik was natuurlijk de bijlage vergeten. Bedankt!

      Verwijderen