zondag 16 september 2012

Mini rokjes

Eindelijk weer eens een berichtje! Het is voor mij doen een lange tijd geleden dat ik op de blog zat en wat heb laten zien. Nu heb ik in de vakantietijd t/m begin september ook niet veel achter de naaimachine gezeten hoor. Ik vond het nog te mooi weer om aan de wintercollectie te beginnen en had ook nog niet veel inspiratie. Maar inmiddels heb ik de draad weer opgepakt. Ik heb 2 mini rokjes gemaakt naar het patroon van een e-book.


 


De onderstaande 2 tuniekjes maakte ik al in mei voor Julia en Floor, maar had het nog niet eerder op mijn blog laten zien. Het zijn 2 verlengde Amelies.


3 opmerkingen:

  1. Leuke stoere rokjes.
    Vandaag heb ik er ook een afgemaakt en dochterlief vindt het super zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker stoere rokjes! Welk ebook is het?

    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zijn die rokjes ontzettend leuk!! Is het de lummelrock Lara? Hij lijkt er enorm op.

    BeantwoordenVerwijderen