zondag 1 juli 2012

Whitney


Ik ben al een heel lange tijd niet meer actief geweest op het blog. Maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten. Eind april ben ik 5 dagen naar Ibiza geweest en toen ik weer terug kwam had ik nog maar weinig energie (of gewoon even geen zin) voor mijn naaimachine. Eigenlijk heel gek! Ik geloof dat ik de hele maand mei mijn naaimachine links heb laten liggen. Maar nu heb ik de smaak weer helemaal te pakken. Zo heb ik voor mezelf een tuniek, een jurkje en een broek gemaakt (foto's volgen binnenkort). Maar daarnaast heb ik nog meer gemaakt. Hier 2 maal een Whitney voor Lisa. Ik heb het model flink ingekort, omdat Lisa geen jurkjes meer aan wil. Ze heeft het liefst Skinny's aan met een tuniek of shirt erboven. Met de koudere dagen draagt ze er een bolerootje overheen.


Lisa zoekt alle stoffen zelf uit. Dit stofje hadden we nog in de kast van vorig jaar. 


Deze draagt ze op een knalroze skinny.

4 opmerkingen:

  1. Mooi!! Lekker stoer! Hier is het jurken tijdperk voor Sanne ook voorbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat haar goed en dat ze wil poseren zegt genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zijn die Whitney's geworden! Als tuniek inderdaad perfect.

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen