woensdag 18 januari 2012

Shirts jongens

Eindelijk eens weer wat voor de jongens gemaakt. Elke keer vroegen Pim en Sem al, wanneer zijn wij nou eens aan de beurt. Bij het gebrek vaak aan leuke stofjes en mijn hart toch eigenlijk wel bij meisjeskleding ligt en ik daar dus eerder mee aan de slag ga, nu toch eindelijk eens tijd vrij gemaakt voor de jongens. Ondanks dat het geen tweeling is, vind ik het af en toe leuk om ze hetzelfde te kleden. Zo ook deze keer met de shirts, alleen met een andere applicatie. Op de foto is het niet heel duidelijk te zien, maar de mouwen zijn van een andere stof, nl. van een grijs/zwart gestreepte tricot. Met de hals ben ik niet helemaal tevreden. Het sluit niet mooi aan, maar de jongens hebben daar geen problemen mee. Die vinden het niet fijn als het allemaal zo strak zit. Ik laat het dus maar zo. De applicatie hebben ze zelf uitgezocht. 

3 opmerkingen:

  1. De hals is inderdaad niet helemaal top, maar het moet natuurlijk ook nog wel over het hoofd kunnen hè ;-)
    De shirts (en applicaties) zijn superleuk. Ik ben nu ook eindelijk weer eens wat aan het maken voor mijn knul, een vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere truien heb je gemaakt, de volgende keer de halsbies iets strakker aantrekken, dan is het helemaal perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke shirts en stoere mannen! Volgende keer de hals gewoon strakke maker, al doende leert men!

    BeantwoordenVerwijderen